Fredericia Skakforening

2 april 2. Påskedag Ingen skak. 9 april Klubmesterskab i Lynskak. 16 april Pointskak - Sidste stævne. 23 april Generalforsamling. Velkommen til Fredericia Skakforening. I perioden 1901 til 1913 eksisterede der i Fredericia en skakklub under Jysk Skakunion med navnet Fredericia Skakforening. Fredericia Skakklub startede i 1925 med L. Klüwer som formand. Første klubmester blev M.C.Madsen. Den mest vindende klubmester blev Leif Vestergård med 12 mesterskaber. Kontingent pr. 01.07.2016 . I P Schmi.

OVERVIEW

The domain fredericia-skakforening.dk currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have analyzed thirteen pages within the domain fredericia-skakforening.dk and found eight websites referencing fredericia-skakforening.dk. We have discovered one public networking accounts possessed by this website.

FREDERICIA-SKAKFORENING.DK TRAFFIC

The domain fredericia-skakforening.dk has seen diverging amounts of traffic through the year.
Traffic for fredericia-skakforening.dk

Traffic ranking (by month) for fredericia-skakforening.dk

Traffic ranking by day of the week for fredericia-skakforening.dk

Skakklubben Evans - Skak hele året

Tilmeldingsfrist til Efterårsturneringen 2015 er torsdag d. Tilmelding kan ske øverst her på siden. Vejlemesterskabet 2015 i lynskak torsdag d. Præmieoverrækkelse fra Vejleturneringen 2015 i kaffepausen kl. Mød op og modtag din præmie! Kirkebakkens Skoleskak vinder guld ved Hold-DM 2015.

WHAT DOES FREDERICIA-SKAKFORENING.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fredericia-skakforening.dk Mobile Screenshot of fredericia-skakforening.dk Tablet Screenshot of fredericia-skakforening.dk

FREDERICIA-SKAKFORENING.DK SERVER

I observed that the main page on fredericia-skakforening.dk took two thousand nine hundred and eighty-two milliseconds to stream. I could not detect a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
46.30.215.4

We observed that this website is implementing the Apache operating system.

Fredericia Skakforening

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain fredericia-skakforening.dk states the following, "9 april Klubmesterskab i Lynskak." I analyzed that the webpage said " 16 april Pointskak - Sidste stævne." They also stated " I perioden 1901 til 1913 eksisterede der i Fredericia en skakklub under Jysk Skakunion med navnet Fredericia Skakforening. Fredericia Skakklub startede i 1925 med L. Den mest vindende klubmester blev Leif Vestergård med 12 mesterskaber."

ANALYZE OTHER DOMAINS

Fredericia Stenhuggeri - Gravsten, stenhugger

Tlf 75 92 00 38. Fax 75 92 70 38. Fredericia Stenhuggeri er et lokalt, familieejet stenhuggeri, som har eksisteret i mere end 100 år. Kvalitetshåndværk, et højt serviceniveau og punktlighed er altid i højsædet hos os. Fredericia Stenhuggeri drives i dag af 3. generation, stenhuggermester Flemming Lund og Peter Lund.

Audi Fredericia

Privatleasing eller Køb? Hvorfor købe brugt Audi? Kontor and Mødelokaler. Nyd et slag Golf mens din Audi serviceres. Jo ældre, jo billigere - rabat på værkstedet. Jo ældre, jo billigere - rabat på værkstedet. Book dit næste Event hos Audi Fredericia.

Fredericia Furniture

Get inspired, and feel at home. Explore the new foodie hot spot Hermanns in vibrant Berlin featuring a wide selection of Fredericia classics. Visit interior blogger Pella Hedeby and get inspired by her personal style featuring the iconic Trinidad chair. Explore a universe of streamlined organic forms, warm, natural shades and sleek new furniture designs - created by Space Copenhagen. AN ICON IN THE MAKING - THE SPANISH CHAIR. Click to watch the full video.

K.D.St.V. Fredericia Bamberg

Fraternitas, sinceritas, veritas! Auf dt. Liebe, Treue, Wahrheit! Kein bloßer Spruch, sondern gelebter Alltag bei der Katholisch Deutschen Studentenverbindung Fredericia im Cartellverband zu Bamberg. Im Jahre 1913 aus der 1911 gegründeten Akademischen Vereinigung hervorgegangen, pflegen wir seit dieser Zeit bis in die Heutige das Couleurstudententum in Bamberg. Bei uns auf dem Haus sind wieder Zimmer frei und wir suchen interessi.

fredericia.dk

Affald, kloak og miljø. Familie, børn og unge. Pas, kørekort og ID. Post til og fra kommunen. Planer, politikker og strategier. Erhvervsgrunde og bygninger til salg. Åbningstider på Rådhuset og Jobcentret. Hjælp os til at blive bedre. Oplever du fejl eller kan du ikke finde, hvad du søger, er du mere end velkommen til at sende os en besked.